WerkwijzeBedenken, ontwerpen & verbeteren. dat is mijn passie.

Mijn werkwijze

Stap 1: Vrijblijvende kennismaking
Persoonlijk contact vind ik heel belangrijk. We beginnen elke opdracht met een uitgebreide kennismaking om een goed beeld te krijgen van wat je precies wilt. Ik zal je een aantal vragen stellen waardoor ik je wensen zo goed mogelijk op een rij kan zetten. Daarbij denk ik actief met je mee en zorg voor doelgerichte oplossingen.
Stap 2: Vrijblijvende offerte
Aan de hand van onze kennismaking stel ik een duidelijke vrijblijvende offerte samen.
Stap 3: Concept
Na akkoord op de offerte begin ik met het vormgeven van de opdracht. In deze fase overleg ik veelvuldig met de klant en werken hier samen met je op door, totdat je 100% tevreden bent met het ontwerp. Indien nodig kom ik graag langs voor tussentijdse voortgangsgesprekken.
Stap 4: Realisatie
Na akkoord op het ontwerp wordt dit verwerkt tot een definitief eindproduct. Bij websites en andere online-uitingen wordt het technische aspect in werking gezet. Bij drukwerk, zullen de bestanden drukklaar worden gemaakt en zorg ik eventueel ook voor levering van het drukwerk zelf.
Stap 5: Service
Ook nadat het product is opgeleverd ben ik altijd te bereiken voor vragen. Daarbij zal ik waar nodig doelgerichte input blijven geven en ook zal ik je blijven verrassen met oplossingen en interessante nieuwtjes voor jouw bedrijf.

Waarom?

Ik geloof dat veel bedrijven en ondernemers beter verdienen dan hun huidige online & offline media-uitingen. Op het internet, maar ook op straat kom ik vele media-uitingen tegen die slecht opgezet zijn. Er is blijkbaar geld betaald voor iets waar niet over nagedacht is. Zonde, een gemiste kans.

Ik heb een natuurlijke drive om jouw bedrijf, product of dienst te doorgronden en daarna doelgericht te versterken.

Hoe?

Persoonlijke aandacht
Ik ga met je in gesprek om de doelstellingen te bepalen en daarbij stel ik je verschillende vragen. Ik kijk naar de markt, de doelgroep, de concurrenten en hoe ik jouw bedrijf of product daarvan kan onderscheiden.

Samenwerken met de klant
Ik praat niet tegen de klant, maar met de klant. Ik luister naar je wensen en communiceer in begrijpelijke taal.

Actief meedenken
Het blijft niet alleen bij praten en luisteren. Ik deel zo veel mogelijk van mijn kennis en probeer je zo te stimuleren om samen met mij je merk te versterken.

Passie
Mijn passie probeer ik over te brengen op mijn klanten. Met mijn bevlogenheid probeer ik mijn klanten te inspireren en te laten nadenken over hun bedrijf. Daarbij ben ik ook altijd en overal op zoek naar nieuwe ideeën en verbeteringen.

Meer waar voor je geld
Ik geef klanten wat ze verdienen en dat is persoonlijke aandacht, iemand die vol passie aan de slag gaat en lever mooie media-uitingen waar ook over nagedacht is en dit alles voor een aangename prijs. En eenmaal klant bij mij betekent ook dat ik je zal blijven verrassen met oplossingen en interessante nieuwtjes voor jouw bedrijf.

Spreekt mijn werkwijze je aan?